لیفت صورت با نخ

با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در کیفیت پوست، میزان چربی های زیر پوست ، قوام عضلات صورت و تحلیل استخوانهای صورت اتفاق می افتد که این مجموعه تغیرات باعث شلی و افتادگی ظاهر پوست میگردد. غیر از روش های جراحی ، تکنیک های جدیدی برای رفع افتادگی و بازگرداندن قوام به صورت وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از نخ های لیفت میباشد.

انواع مختلف نخ لیفت متناسب با نیاز هر فرد

در حال حاضر نخ های متنوعی برای لیفت صورت موجود میباشد که همگی قابل جذب بوده و بعد از حدود 3 ماه اثری از خود نخ در پوست باقی نمیماند و آنچه به جا میماند کلاژن هایی است که بدن در مواجه با وجود نخ ایجاد نموده است. نخ های مورد استفاده شما نخ های کاگ، که به نخ های کره ای معروفند، نخ سیلوئت و نخ آپتوس میباشد. در این مرکز برای انجام هر پروسه نخ مناسب با نیاز همان فرد مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایا

1. از بین بردن علائم پیری و افتادگی بدون جراحی
  2. دوران نقاهت بسیار کوتاه
  3. نتایج مطلوب با ماندگاری مناسب
  4. زمان کوتاه انجام پروسه
لیفت صورت با نخ
زمان انجام کار حدود 1 ساعت
بی حسی کرم بی حسی موضعی، تزریق لیدوکائین
موارد منع مصرف حاملگی و شیردهی، مصرف راکوتان، آفتاب سوختگی،زگیل، تبخال فعال، دیابت کنترل نشده، بیماری های اتوایمیون، بیماری های کلاژنی
دوره نقاهت ندارد
عوارض جانبی احتمالی التهاب ، قرمزی، گاهی درد مختصر
نتیجه نهایی در صورت استفاده از نخ سیلوئت اثرات از 1 ماه بعد از نخ گذاری شروع و تا 3 ماه بهتر میشود. اثر لیفت تا 18 ماه بعد از نخ گذاری دیده میشود.
نواحی درمان صورت و گردن
مناسب برای چه کسانی افراد بالای 35 سال
مراقبت های بعد از عمل احتیاط در خمیازه کشیدن، پرهیز ازعطسه و خنده های شدید تا حدود 5 روز

دیدگاهی یافت نشد