مزوتراپی صورت و مو

مزوتراپی صورت و مو ها یک روش غیرجراحی است که در این روش، مواد مغذی، ویتامین‌ها، مواد ضد پیری و داروهای لازم به صورت تزریق مستقیم در لایه میانی پوست (مزودرم) قرار می‌گیرند. این مواد می‌توانند به تغذیه و تحریک پوست و مو کمک کنند و علائم پیری، خطوط ریز، چین و چروک‌ها و ریزش موها را کاهش دهند.

نحوه عملکرد مزوتراپی

مزوتراپی صورت می‌تواند به صورت عامل آنتی اکسیدان عمل کرده و رادیکال‌های آزاد را کاهش دهد، فعالیت سلول‌های پوست را تحریک کند و تولید کلاژن و الاستین را افزایش دهد و حتی در روشن تر شدن لکه های صورت کمک کند. این فرآیند باعث بهبود ساختار و الاستیسیته پوست می‌شود و باعث جوانسازی و لطافت پوست صورت می‌شود.

مزوتراپی موها، این روش به منظور تقویت رشد موها، افزایش ضخامت مو و جلوگیری از ریزش موها به کار می‌رود. برای کسانی که کاشت مو انجام داده اند، جلسات مزوتراپی بعد از کاشت مو میتواند باعث تقویت ریشه های موهای کاشته شده و افزایش میزان موفقیت عمل کاشت منجر شود.

مزوتراپی
مزوتراپی

نوع و ترکیب دقیق مواد تزریقی در مزوتراپی صورت و مو بسته به نیازهای شما و نظر پزشکی معالج ممکن است متفاوت باشد. قبل از شروع هرگونه درمان، مشاوره با یک پزشک متبحر بسیار مهم است تا او بتواند نیازها و اهداف شما را ارزیابی کند و متناسب با آن پروسه درمان را تایید کند.

زمان انجام کار حدود 20 دقیقه
بی حسی کرم بی حسی موضعی
موارد منع مصرف حاملگی، شیردهی، حساسیت شدید، بعضی بیماری های اتوایمیون، سابقه شوک و آنافیلاکسی
دوره نقاهت ندارد
عوارض جانبی احتمالی التهاب، قرمزی، گاهی کبودی
نتیجه نهایی بهبود کل وضعیت پوست، توقف ریزش با احتمال رویش مجدد موهای ازدست رفته و تقویت فولیکول مو تعداد جلسات معمولا بین 4 تا 6 جلسه با فاصله 2 هفته
نواحی درمان تمامی نواحی صورت، گردن و پشت دست ها، موها
مناسب برای چه کسانی تمام افراد بالای 25 سال
مراقبت های بعد از عمل عدم استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی تا 24 ساعت، گاهی نیز به کمپرس سرد در صورت صلاحدید پزشک
 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *